majagardstroms.blogg.se

2014-01-21
10:37:54

Skelettsjukdomar och annat skoj
Sitter på lektion nu och gör flera saker samtidigt, ibland är det tur att vara tjej och även kunna vara effektiv ibland. Man har sina studer. Jag sitter och lyssnar på en föreläsning om skelett och skelettsjukdomar samt lite leder, under tiden som jag lyssnar och försöker komma ihåg allt så jobbar jag med en muskeluppgift samt en uppgift om tänder. Det går faktsikt riktigt bra bara så alla vet.. 
 
Åker ev ner till Sundsvall idag på eftermiddagen, får se hur det blir. 
 
Förresten! har jag inte blivit lite duktigare på att lägga upp lite inlägg nu på dom senaste dagarna? Så nu vet ni att jag lever trots att jag har skolarbete och inlämningar upp över öronen, samtidigt som det ska ridas, hästar ska skötas om, plugga ihjäl sig inför hästskötarexamen, och även hinna umgås med vänner. Men jag gör mitt bästa. :) 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: