majagardstroms.blogg.se

2014-02-24
20:08:42

Stänger av allt
Lite så känns det nu. Allt kom på samma gång verkligen.
 
1. 22 April så är det hästskötarexamen. För många är det inte en så stor sak, men för mig så är det så. Jag vill verkligen klara det och kommer jag inte göra det kommer jag bli besviken på mig själv. Har sånna krav på mig själv över detta så jag kan vakna och det första som kommer upp i huvudet är hästskötarexamen. Klarar jag inte den så är mitt liv under för någon månad. 
 
2. Gymnasiearbetet. Ska vara hos Johanna Wall, det kommer nog bli kanon och hoppas att allt följer mina planer nu. Lite panik över det ändå, vet inte varför.
 
3. Studenten. Hela ordet är så laddat, det är så snart. Så länge jag kan minnas så har skolan varit mitt liv, varenda dag i 12 år, vad händer nu? Jag ska prova mina vingar och ser vart dom bär mig, förhoppningsvis så kommer allt gå bra. 
 
 
Brain off känner jag just nu. Tagga ner Maja, det kommer att gå bra om du bara gör vad du ska. Släpp alla krav och njut av den sista tiden med dina vänner i närheten, snart är du inte så nära längre. 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: