majagardstroms.blogg.se

2014-02-28
21:22:11

À
Uppdateringen är inte den bästa.. Men hade som sagt hopplektion i tisdags, var både jättebra men dålig. Cardegan bockade av mig i början, men sen blev jag mer konsekvent och då skuttade vi faktiskt över några hinder på 110 cm. Hoppade honom idag med och då nitade han framför ett hinder så jag åkte av. Cardegan är faktiskt väldigt oärlig på hinder så ingen var förvånad. Red inge mer efter det iallafall. 

Var på Birsta sen och spenderade lite för mycket pengar.. Köpte nya jeans, en snygg jacka, smink, underkläder och säkert något mer. 

Utgång imorgon och jag är mer taggad än någonsin! Vi är på topp. 

 
Färgade håret också. 



Dålig jämförelsebild, men nu är det brunrött :) 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: