majagardstroms.blogg.se

2014-01-21
21:02:03

One step closer

Låttexter är perfekta rubriker har jag märkt!

Var iallafall till Sundsvall en sväng idag, hade lite ärenden sen var Sara tvungen att köpa lite saker till hästarna i stallet. Åt även sushi så lyckan var ju totalt. Så.Himla.Gott. Alltså sushi är nog guld värt, namnam. Missade dock middagen då vi kom hem vid halv 6, så nu ska jag faktiskt pysa iväg på kvällfika.

Imorgon har jag tre hästar att rida, först har vi uteritt på morgonen, vi ska galoppera på ängen, sen ska jag rida Loppan för första gången, shit vad kul alltså! Senare på kvällen ska jag prova Felicias klump också, den hästen är så sjukt stor, tror den är 175 i mankhöjd och typ lika grov som en ardenner.. Hoppas det går bra med allihopa iallafall! :)

 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: