majagardstroms.blogg.se

2014-01-23
01:12:17

Bästaste bästa.
Startade dagen på värsta sättet genom att försova mig, men kom bara 5 minuter sent till lektionen så det var bra. Lektionen bestod av att konditionsträna lite hästar, så på med varma kläder och ut för att rida på fältet. Vissa hästar var mer i luften eller på två ben medans vissa skötte sig prima. Charly var såklart en av dom som var som en liten prins, så vi hade det riktigt mysigt! Samlade galoppen ganska rejält sista svängen för att sen kunna rejsa ikapp dom andra. Undra vem som tyckte det var roligast, jag eller Charly? 
 
Red även Loppan för första gången idag och unghästar är ju alltid lika kul. Det är verkligen något jag vill hålla på med i framtiden. Skrittade och travade lite och det gick faktsikt hur bra som helst, duktig Loppa! Åkte sen direkt till härnösand för lite käk och handling på Ica Maxi där jag gjorde superfynd. Att fynda är verkligen min grej har jag märkt!
 
Nu Paradise Hotel! Sov gott <3
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: