majagardstroms.blogg.se

2014-01-15
13:49:00

#användstålhätta
Helgen som har varit spenderades i Bergsåker hos Tesse. Jag, Sune, Malin och Evelina tog en trip till henne för att umgås en helg, det har varit riktigt mysigt och det behövdes en tjejhelg med massa snack, lite bowling och även en liten "festkväll".
 
Hade ridning i måndags och då red jag bästa Charly. Vill bara skrica Charly <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 överallt typ, bästa hästen! Tråkiga nyheten är dock att han och tre hästar till ska säljas, dom kommer tyvärr inte hålla för verksamheten här. Så söker någon trevliga och fina ridhästar så kan ni hojta till. Dom kommer att hålla för lättare ridning och träning på bra underlag. :) 
 
Har jobbat lite med Loppan i dagarna, och det har gått helt fantastiskt, vilken duktig unghäst. Vi klippte halva henne igår och hon var inte så trevlig, kosparkade, bet och jag fick en blå fot. Får skylla mig själv att jag inte hade stålhätteskorna som man egentligen alltid ska ha vid all hantering av hästar. Men nu är halva hästen klippt och i eftermiddag blir det den andra halvan. Troligtvis ska även Conti klippas imorgon när veterinären är här och kan droga honom lite. :) 
 
Det var allt jag hade denna gång att medela! 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: