majagardstroms.blogg.se

2014-02-15
01:46:01

Alla hjärtans dag
Red ett grymt dressyrpass på Charly idag. Jobbade vidare med samling och red ganska mycket tagen bakdel på volt i samlad galopp. Gick faktiskt bra förutom att Charly lätt blir sur när han inte orkar så han hoppar rakt upp och studsar typ haha. Sen gick vi vidare och jobbade med förberedande på galopppiruetter, typ två tre steg bara mellan några levande koner (bea, Sune och Gunilla) det gick lite mindre bra då pållen var trött så vi stod mest och studsade längs spåret.. Men jag är nöjd ändå för han är bäst! 
 
Blev en romantiskt middag för tre idag. Jag, bea och Jens åt finmiddag som bestod av potatisgratäng och fläskfilé med sallad. Hur gott som helst och nu sitter jag och kollar på korkade fulla människor. Usch för hur vissa folk beter sig och man förstår även hur dryg man är själv när man dricker haha. Skönt att vara nykter ikväll, imorgon blir det utgång för min del! 






Julia och Emil var tydligen roliga och tyckte att vår öppna spis som inte funkar såg ut som ett altare, så dom pimpade lite till.. 

När vi är inne på att pimpa boendet så drog vi upp en ljusslinga så det blev lite mysigt. 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: