majagardstroms.blogg.se

2013-10-08
22:35:09

Kan alla offra 4 minuter av sin dag?
Detta är ingen ny superhit, den som kommer ligga 1:a på spotifylistan eller så. Men det är så fint i låten är innehållet, jag tänkte till och insåg att man har det väldigt bra ändå, och man ska inte jämföra sig med den som bor i huset brevid eller den som sitter i bänken framför klassrummet. Denna låt får ju helt klart tummen upp av mig. Ska börja lyssna på den en gång om dagen och tänka att livet inte alltid är pain in the ass. Jag tror man gör det värre än vad det är. Jag tror även att alla har en liten dramaqueen inom oss. Fan va nöjd med er själva! Du är du och du duger så sjukt jävla bra!

Vi fokuserar mer på andra än vad vi gör på oss själv
jämför hela tiden vem är bättre vem är sämst
vi ör aldrig nöjd
jag lovar dig
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: