majagardstroms.blogg.se

2013-10-10
22:37:00

Summerar dagen med lite bilder
Var som sagt till Skuleskogen idag och kikade lite, ska jag vara helt ärligt så vet jag inte varför. Men kul med lite omväxling. Det var otroligt fint där vi gick och lite kvalitétstid med klassen skadar ju aldrig nu när det inte är långt kvar tills vi splittras. (Justja, dendär första bilden när jag ser allmänt störd ut, han bakom är ingen elev, utan det är en av våran otroligt roliga lärare som tyvärr slutar efter höstlovet.. )

Dessutom fick jag finbesök av katten Laban idag, han har dragit sig undan när vi skaffade dom två nya katterna, så han fick faktiskt följa med in på rummet och ligga och mysa i nån timme. Väldigt uppskattad av en katt som nu bor ute en bit från skolan helt själv ♥

 








 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: