majagardstroms.blogg.se

2013-10-03
15:12:00

Calle på besök
Dagen började med att jag bjöd på världens godaste tårta, ni vet, ramlar man av måste man bjuda på tårta! Synd för resten av klassen som missade det, bad for you ;) (Jag har gjort den själv, den är inte köpt, fast jag vet att det ser ut som att den är det.. Men man är väl född till tårtbakare! )
 
Sitter och har dagens sista lektion efter att Prins Carl-Philip har varit på besök. Själv fick jag visa häst för hand inför prinsen, Säpo, SVT, och alla människor som är inblandad runt prinsen. Conti kände inte för att sammarbeta så han galopperade, brallade och var allmänt dryg istället för att trava och jag var helt slut efter att ha sprungit fram och tillbaka i en timme. Aja, det var värt det otroligt goda lunchen vi fick iallafall. Lammkött med potatisgratäng, wihooo! 
 
Dålig uppdatering från mig idag, men det har ju en förklaring. Nu väntas det att packa lite höpåsar och plugga lite hästens leder.  
 
 
 
 

Kommentar:
#1: Magdatjo

Snygging till häst. :)

Svar: Ja han är fin "min" lilla Conti :)
majagardstroms.blogg.se

2013-10-03 @ 22:20:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: