majagardstroms.blogg.se

2013-11-28
12:08:56

Jag suger på att ha en blogg
Still Alive! Jag har egentligen haft tid till att kasta in något inlägg, men känns bara jobbigt att göra det, jobbigt att logga in på blogg.se, lat tjej här. 
 
Under tiden vet jag inte riktigt vad som har hänt, har ridit lite, umgåtts med min kälek, fått tillbaka kontaken till en betydelsefull person, träffat Jannie, gjort armband, skrivit tappskoprov, ridit lite mer, möblerat om rummet, varit upp till robertsfors, köpt ett alldeles för dyrt täcke till hunden, varit lite ledsen över en häst på skolan och kollat på världens sötaste hundvalpar, nej jag ska inte skaffa hund. Blandat kompott av allt vill säga. 
 
Orkar inte gå in på alla olika saker vad jag har gjort, men jag lever och ska försöka ännu en gång att hålla bloggen vid liv. Om inte annat kan ni följa mig på instagram - Majagstrom eller snapchata mig på Mgstrom så blir jag glad. 
 
Snart är det december och snön har inte kommit än. Eller jo, det har snöat men den har inte stannat många timmar på marken, och jag är väldigt glad över det! 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: