majagardstroms.blogg.se

2013-11-15
23:47:57

En klocka ringde.
Ja, jag har förstått varför jag aldrig har haft en karriär som bloggare. Det är kul att skriva men man orkar inte typ. Latast i stan.
 
Kan börja med att säga att provet gick bra faktiskt. Eller jag tror det, fast det är en annan femma. Vi har jobbat på med våran tappskokurs och även det går grisigt bra. Till veckan har vi prov och jag är mer taggad än någonsin! 
 
Jag har även skaffat jobb, i onsdags var jag på informationsmöte och ska börja jobba inom en snar framtid. Dock är det inget superroligt jobb, utan jag ska börja jobba på intervjubolaget i Härnösand, man ringer runt till folk och kollar om dom är intresserade av att vara med på en intervju om nåot ämne. Wiho liksom, men det är lite extrapengar iallafall! När jag kom till skolan sen igen så visade det sig att en vattenpump hade gått sönder, så vi kunde inte gå på toa, dricka vatten, eller laga mat så skolan stängdes på torsdag förmiddag. Dock var jag kvar och hängde med på en gymnasiemässa under kvällen. 
 
Blev kvar på skolan under fredagen och blev tillfrågad om jag ville rida nån häst, sagt och gjort. Var i stallet kl 9 och gjorde klart första hästen. 5½ timme och 7 hästar senare blev jag less. Så dom stackarna som inte fick gå idag ska jag rida imorgon. Kul är det iallafall! Sen att man får välja och vraka mellan vilka hästar man vill är ju alltid en lika underbart ;) 
 
Inväntar ett Idolresultat, jag följer det slaviskt. Väljer bort allt i världen för att se idol.. Smått beroende.
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: