majagardstroms.blogg.se

2013-11-21
23:25:40

Älskade idol
Jag har aldrig varit ett jättestort fan av idol, har kollat lite då och då tidigare säsonger, men i år följer jag detta slaviskt. Jag hade hoppats på att se Gabriel Alarés i finalen, men tyvärr blev det inte så, hoppades även att George Shaid skulle gå längre än vad han gjorde men icket. Dock resonerar jag såhär, att Gabriel och Geogre är för bra för idol och att dom kommer slå igenom helt sjukt ändå. Jag hoppas det iallafall. Så nu håller jag alla tummar och tår att Elin, Erik eller Jens vinner. Kevin platsar inte i idol enligt mig, ibland så passar man helt enkelt bara bäst på fotbollsplanen.. ;) 
 
Dehär är dom bästa framträdaden som har varit under årets idol enligt mig iallafall.
 
Bästa framträdandet genom hela årets idol. Finns inget som slår detta! 
 
 
Och sen Miriam som inte har varit en favorit men som tolkade en låt otroligt bra. 
 
Så nu vet ni lite om mitt idolnördande, undrar ni något kan jag nog svara på det mesta! ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: