majagardstroms.blogg.se

2013-12-02
22:14:15

Underbara helg
Har haft en så sjukt rolig helg. Blev utgång både fredag och lördag.
 
I Fredags så åkte jag och Bea hem till Malin och Sune för att äta middag och föra lite, sen kom även Cicci. Vid 22.30 drog vi till krogen där vi mötte upp två kompisar - Robin och Robin. Nån timme senare ramlade även massa annat folk från klassen in och vi hade en superkväll! 
 
Vaknade kl 1 av att Sara väckte mig och frågade om jag skulle med till Härnösand som jag tydligen hade lovat dagen innan.. Men sagt och gjort, dock några timmar försent då våran skjuts krånglade.. Men vi kom fram vid halv 9 och då var det bara att börja fixa sig och byta om. Massa trevligt folk kom till oss och vi spelade massa spel, skrattade och pratade. Vid 00.00 rörde vi oss vidare till Svensson, framför oss i kön hade vi världens skönaste gäng framför oss haha. Väl inne på Svenssons träffade jag massa gamla klasskompisar och annat folk man känner. Superkul verkligen! Har haft en superhelg!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: