majagardstroms.blogg.se

2013-12-04
22:32:00

Svarta duvor och vissna liljor
Var in i Kramfors en sväng idag och köpte lite saker till rummet. Nu är det lite julmysigt. Älskar att komma in i ett städat rum som är fint, mysigt och luktar gott. Pratade även med fina Emelie idag över facebook, saknar den tjejen otroligt mycket! Hoppas våra små planer funkar nu till våren. Med lite plugg så fixar sig allt galant! 
 
På fredag är det "julhoppning" Skulle kalla det lite markarbete, det är bommar, studs och hinder på böjt spår. Mitt mål är att jag och Conti ska äga hela skiten, har byggt upp en fin känsla i huvudet om hur jag vill att det ska se ut, så jag vet vad jag ska sträva efter. Men om vi nu inte är bäst ska vi vara snyggast iallafall! Är så taggad!!
 
Har en härlig morgondag framför mig, det är jullunch (Är dock inte ett fan av julbord) Men jag, Bea och Maria ska klä upp oss lite och vara lite julfina, sista julbordet på skolan faktiskt. Efter det åker jag nog ner Sundsvall och hälsar på en underbar vän till mig, samt in på Rusta och kolla efter en ny ljusslinga då jag misslyckades med mitt köp ganska rejält idag. Har en ljusslinga sen tidigare i fönstret, men tyckte den var så ljus och hade ett kallt sken, så jag var ute efter en som hade ett lite gulare och varmare sken. Sagt och gjort, åkte ju till Kramfors för att fixa detta. Väl där så hittade jag ljusslingor, men hur ska jag veta vad som är vad?! Men det stod "Warm White" så jag körde på det. För det låter ju som att det är ett lite varmare ljus, ellerhur? Kom hem och kopplade in den, tro på fan att den lyser ljusare och ännu kallare än den jag redan har. Så den fick Bea låna och imorgon blir det en tur in på Rusta, har hört att dom ska ha bra ljusslingor där.
 
Fixade även tappskokompetensen idag med orden "Hur bra som helst, är imponerad" Och även på lektionen förra gången så lät det "Fantastiskt, så himla fantastiskt" Så det känns bra. Klarade även det teoretiska provet, kommentaren där när jag frågade hur det hade gått var "Tror du prickade in alla rätt, snyggt gjort" Så det känns himla bra, nu när jag ändå vill jobba som hovslagare. Tänkte berätta mina framtidsplaner och hur 2014 troligtvis kommer se ut. Där även något med skoning inräknat, så håll utkik!
 
Nu ska jag kika på Paradise Hotel som vanligt. Godnatt fina människor. <3
 Massa saker jag saknar just nu! 
 
Imorgonkväll släpper jag en jätterolig nyhet. *Trummvirvel*

Kommentarer:
#1: Emelie

Hoppashoppashoppas! ;)
Berätta!!

2013-12-05 @ 06:45:38
#2: Magda

Men, lille Birk. Så han ryms i ditt hästhjärta än, bland alla fina hästar som du har haft efter honom? :)

Svar: Lilla älskade Birk kommer alltid finnas i mitt hästhjärta, han kommer alltid ha första plats! <3
majagardstroms.blogg.se

2013-12-05 @ 16:44:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: