majagardstroms.blogg.se

2013-12-10
10:49:02

PHvet
Sitter inne i fikarummet hos PHvet nu och inväntar en kund från Umeå. Dock blev dom fast i snöstormen så dom blir sena. Började igår och det jag får göra är att hjälpa Per, stå och lyssna på intressanta utredningar och se till att det hålls rent och snyggt. jag har inte tillgång till internet när jag bör hos Backe, så jag försöker lösa det så bra som möjligt med telefonen.

Än så länge så är jag själv, Michaela krockade i söndags så hon kommer ner idag. Hon mår bra trots omständigheterna och hon har inte skadat sig. Hon krockade komiskt nog med en ko som hade kommit lös. Det är inte ofta man hör nått sånt.

Nu rullar en transport in!


Kommentar:
#1: Emelie

Uppdatera!

2013-12-16 @ 11:47:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: