majagardstroms.blogg.se

2013-12-18
20:10:07

Med lite tjat går det mesta
Jaaaa Emelie! 
 
Jag är otroligt dålig på detta nu under praktiken, Visst, jag har wifi när jag kommer hem, men då är det fullt upp med annat. Men jag ska verkligen bli bättre. Sista dagen är på fredag så det blir kanske vändning.
 
På lördag så har jag och några vänner minijulafton. Vi ska äta julmat, leka lekar och bara umgås. Det ska bli heeeelt underbart!
 
Jag har blandannat lämnat tillbaka min älskade Hugo. Det var inget jag ville, utan det är en lång historia. Det var många tårar och jag är fortfarande ledsen över det. Hoppas han har det bra, vilken han nog inte har...  
 
Lite positivt i allt, jag var och shoppade lite i fredags. Köpte världens snyggaste skor, lite underkläder, linnen, tights, och lite bra å ha saker. Materiell lycka. Dessutom så inväntar jag ett paket från Nelly. Wihooooo
 
 
 
 
 

Kommentarer:
#1: Emliii

Asså... SKORNA <3

2013-12-19 @ 09:50:24
#2: Emliii

Asså... SKORNA <3

Svar: Jag veeeeet, jag dör varje gång jag ser dom. Typ mitt bästa köp i hela livet!!
majagardstroms.blogg.se

2013-12-19 @ 09:50:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: