majagardstroms.blogg.se

2013-12-03
18:23:00

Julklappsfunderingar
Fått ett schema om hur jag ska jobba vid jul. Blir lagomt mycket och det känns bra. Därimot jobbar jag nyårsafton och nyårsdagen, jippi. Fast hästarna vet ju inte om att det är nyår så det är bara att kliva upp och ge dom sin mat och släppa ut dom ändå. :) 
 
Kollar lite julklappar och hittar mest saker till mig själv bara, och mest det som dimper ner i kundkorgen.. Men ska väl komma på något bra. Vad köper man till en pojkvän som ser ut som en vägg när man frågar vad han önskar sig?! Help please.. 
 
Måste bara förklara första bilden så man förstår humorn i den. Det är ju noll tolerans mot alkohol på våran skola, och får personalen reda på att man förvarar, använder alkohol eller är på skolan alkoholberusad så åker man ut från internatet. En kväll föra året så kom det två klasskompisar till skolan (dom pendlar till skolan) som tydligen skulle festa där med några andra elever. Tommy, vår rektor fick då reda på detta och det blev ett himla liv den kvällen. Här står då Tommy i egen hög person och håller i en dunk med hb hahahha. Fan vad torrt det lät när man skrev det men det är så sjukt kul om man var på plats. Typ som Fishla, ellerhur Magdalena? ;) 
 
 
 
 

Kommentarer:
#1: Emelie

Okej, tack!:D

2013-12-03 @ 18:28:31
#2: Magdalena

Jag är så tacksam över att jag faktiskt fick uppleva "fishla". :)

2013-12-03 @ 18:56:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: